2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 apr 2015

Waar een wil is een weg, en ik wil weg voor de wil weg is.

15 opmerkingen:

Lutje zei

dat is wel een echte doordenker ja

די מריו zei

Wil blijft wel bij me...

Love As always
Di Mario

gerdaYD zei

Heerlijke woordspeling Aatje!

Margreet zei

een rare en niet kloppend en er ontbreekt een is..of ik ben nog niet wakker :)

klaproos zei

waar geen wil is ben ik weg :-)

Anoniem zei

glimlach leuk neer gezet A

willy zei

dat is een leuke woordspeling A

Sjoerd zei

Dat lijkt een beetje op voor het zingen de kerk uit zijn.

Rebbeltje ★ zei

Zin in...klaproos zegt het mooi :)

Anoniem zei

Zo is dat, waar een wil is, is een weg. Alvorens de wil weg zou zijn, maken we van de gelegenheid gebruik, weg te zijn nu de wil er nog is. Kwestie van zeker te zijn, dat we nog voldoende over wil beschikken, de weg te voleindigen.

Kay ♥ zei

Het eerste deel van de zin, is een logo en begrip in Mechelen, zeg maar de lijfspreuk van't stad,
daarom zou ik willen zeggen hou de moed erin, en is de wil er even niet, neem dan rust, laat het ik kan niet even achterwege en voor je het weet ben je weer op weg. ♥

Elisabeth zei

En gelijk heb je want als de wil weg is kun je beter weg zijn !!

Merel zei

Goed gevonden

ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ria zei

...en naar waar leidt de weg?

Pagina's