2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 apr 2015

In de liefde is slechts één grote liefde, alle andere zijn liefdes.

9 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's waar!
de ene liefde is al wat groter dan de andere maar er is maar 1 de aller-allergrootste! ;-))

די מריו zei

En dat is voor je kinderen?

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Grote liefde

Ik was het haast vergeten
Dat zalige gevoel
Een leven zonder liefde
Is een leven zonder doel
De dagen zijn zo wazig
M'n benen zijn zo moe
Om 4 uur 's ochtends denk ik
Och wat doet het er nog toe
Maar mijn bed is zo leeg
Mijn voeten zijn zo koud
Ik moet dringend liefde vinden
Of ik krijg het nog benauwd

Ik wil 1 grote liefde
Ik wil 1 lange fuif
Ik wil heel mijn leven onbezorgd
Heel mijn leven ongeschoren
Kussen als een opgewonden
Funky tortelduif (...)
© Clouseau

*wink, big smille*

Kay ♥ zei

Een leven zonder liefde is geen leven, het is enkel een bestaan. ♥

Lies zei

Goed, beter, best ?
En dan voor 'altijd' ?
Lie(f)s.

Medium Marianne zei


Alleen onvoorwaardelijke liefde doet het woord eer aan.

willy zei

die andere liefdes zijn anders ook niet mis

Sjoerd zei

of liefjes...

Rebbeltje ★ zei

Oh met 6 kleinkinderen moet ik hier protesteren... ;)

Alle 6 mijn grote liefde

Pagina's