2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 nov 2014

Geloof jezelf en geloof in jezelf.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is het beste wat je kunt doen...!!
Mooie dag vandaag.

Lutje zei

no problem bij mij ;-)

Sjoerd zei

Doe ik soms...

gerdaYD zei

Dat kan bijna niet anders want hoe zou je in het tegenovergestelde geval met jezelf kunnen leven? Sommigen overkomt dat wel eens en bijna steeds met een slechte afloop...

Kay ♥ zei

In jezelf geloven is vaak moeilijk, omdat de wereld er vaak anders over denkt.
Jezelf geloven in wat je zegt is goed, zolang je geen leugens verteld ... liefs ♥

Medium Marianne zei


Overal waar je achter staat,
geloof je ook in jezelf..
Dus ook achter jezelf blijven staan.

willy zei

ik doe mijn best

willy zei

ik doe mijn best

Flavie zei

Doe ik elke dag!

Rebbeltje ★ zei

Bij mij is er nog eentje van toepassing...geloof in mensen

Pagina's