2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 aug 2014

Ik wist toen ik op de wereld kwam dat het om te huilen was,
daarom ben ik huilend ter wereld gekomen, had ik dat meteen achter de rug.

13 opmerkingen:

gerdaYD zei

WOW, hoe doe je dat toch telkens weer in één enkele zin zoveel levenswijsheid te spuien?
Bedankt Aatje voor je lieve wensen en maak er een fijn weekend van hé!

די מריו zei

En dan maar hopen dat dat niet het levensstandaard wordt.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

hahaha, zo jong en al zo wijs, ik was dat toen eigenlijk ook, maar had een andere bedoeling ;-)

Suske. zei

Ik huilde bij mijn geboorte omwille van de belastingdruk die ik toen al voelde.

Medium Marianne zei

Je spinseltje is SUPER Aatje :-)
Het leven is met een lach en traan,
hoewel...meer traan dan lach.

willy zei

zo kan je het ook bekijken A

Kay ♥ zei

Originele deze, maar éénmaal dit tranendal betreden, maak je elke dag de lach zelf ... doch :De meeste mensen worden als 'origineel' geboren en sterven als 'kopie'.

Sjoerd zei

Heel efficiënt...

Yvette zei

gaaf!

Anoniem zei

Hallo,
Tja, met wat er tegenwoordig allemaal in de wereld gebeurt, is het inderdaad huilen met de pet op. Natuurlijk, toen kleine A werd geboren, had hij nog geen petje op. Maar ondertussen, doorheen de loop der jaren, is het misschien wel al A met de pet geworden. Het dagelijks tv-journaal is ideaal om een depressie te krijgen, stof genoeg dus om even in het tranedal te vertoeven.

Rebbeltje ★ zei

Nu ik vier het leven en niet met huilen...

En een auto van 40.000 vind ik ook wel overdreven ...als ik droog zit en brengt me van A naar B is genoeg.

Groetjes

Kay ♥ zei

A ... met een tirolerhoedje dan maar Joris ném.

Kay ♥ zei

ps: past bij een gebreide broek :pppp

Pagina's