2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 jul 2014

Bij een vergeet-mij-nietje, hoort een vergeet-je-nietje.

14 opmerkingen:

gerdaYD zei

Waw, knap gevonden dit, moet ik beslist onthouden!

Lutje zei

als je deze zelf gevonden ben je wel heel goed bezig ! maar ik denk dat jij ze allemaal zelf wel maakt?

Flavie zei

Wauw... heel mooi :)

satoriwoman.wordpress.com zei

wees blij met kleine dingen....
en je zult gelukkig zijn.
stond er vroeger in mijn poesie-album.

Sjoerd zei

Zonder nietje valt alles uit elkaar...

Anna zei

Als in elkaar niet vergeten want anders sta je nog nergens :-)

LUC zei

Ben alweer vergeten ! :-)

Hallo , alles kits hoop ik ! Ben nog even weg , maar kom terug hoor ! Even niet veel tijd , weken nog op mijn archief geweest ! :-(

Ik volg jullie stillekens !

grt Luc

Kay ♥ zei

Ik vergeet-je nietje A-tje,
ook al kom ik wat laat was ik toch hier graag uw vergeet-mij-nietje.
Mooi omschreven schAtje :p

Kay ♥ zei

Flemer! stomende zoetwatermatroos?
ik heb anders al hAAien aan mijn haak geslagen hoor ném grr.

Lies zei

'k Glimlach...
Lie(f)s.

Medium Marianne zei


Ik vergeet-je-niet als je mij ook niet-vergeet ;-)

merel zei

nu je het zegt , nooit bij stil gestaan, heel mooi

Suske. zei

en een niet-te-vergeten-tietje !

Rebbeltje ★ zei

Vergeet we nietje

Pagina's